Naložite si brezplačno aplikacija za lokalno iskanje. Vsebuje bankomate, vsa podjetja v Sloveniji,naslove, telefonske številke, delovne čase ...
V 1. iskalno polje vpišite, kaj iščete – izdelek, storitev, dejavnost, ključno besedo, subjekt ... V 2. iskalno polje vpišite, kje želite iskati - po ulici, kraju ali naselju. Če iskalno polje »Lokacija« pustite prazno, bo iskalnik našel vse subjekte v Sloveniji. Le te pa si nato na rezultatu iskanja prikažete po lokaciji oz. razporedite tiste, ki so vam najbližji.
Napredno iskanje omogoča iskanje po več različnih kriterijih hkrati:
Znotraj vsakega iskalnega polja lahko izberete več kriterijev. Izbrane kategorije in kriteriji iskanja se izpisujejo na vrhu. Lahko jih odstranite posamično s klikom na x.
Iskanje po dejavnostih, izdelkih in storitvah lahko izvajate na dva načina:
Na rezultatu iskanja se prikazujejo subjekti, ki ustrezajo iskalnim parametrom. Rezultat iskanja je razdeljen na 3 dele:
Subjekti na rezultatu iskanja imajo naslednje vsebine in oznake:
Registracija na spletnem Pirsu je brezplačna. Registriran uporabnik lahko ...
Ocene in mnenja subjektov so digitalna oblika oglaševanja od »ust do ust«. Podajajo jih lahko registrirani uporabniki v obliki zvezdic pri subjektu in opis.
Ocene ne smejo biti žaljive, sovražne, neutemeljene ali kakorkoli neprimerne. Pirs lahko po lastni presoji ocene umakne. Subjekti, ki ne želijo ocen, imajo to tudi navedeno.
Če ste opazili neprimerno oceno ali mnenje, nam lahko pišete na info@pirs.si
Registrirani uporabniki si lahko shranijo priljubljene:
Registriran uporabnik ima tako vedno na voljo lasten nabor subjektov (1) in iskanj na Pirsu (2).
Pirs vsebuje vse poslovne in ostale registrirane subjekte v Sloveniji, razen tistih, ki so želeli izbris v Pirsu. Podatke podjetja lahko ureja verificiran uporabnik – registriran uporabnik, ki zaprosi za verifikacijo:
Verificiran uporabnik lahko ureja osnovne podatke in zakupljene podatke subjekta.
Verificiran uporabnik ima prikazan seznam verificiranih subjektov, pri katerih izbira:
Subjekti velikokrat prejemajo vprašanja strank (po emailu, telefonu ...), ki se ponavljajo. Odgovori strankam zahtevajo čas. Zato so »Vprašanja in odgovori« idealna rešitev, da na izkaznici objavite koristne odgovore za stranke in prihranite čas za odgovarjanje.
Na izkaznici subjekta lahko uporabniki podajo vprašanje. Prejme jih subjekt, ki nanje odgovori. Bistvena prednost pa je, da lahko verificirani subjekti vprašanja in odgovore objavijo na izkaznici subjekta. Objavljeno je le vprašanje in odgovor brez katerihkoli drugih podatkov.
Primer: podjetje, ki oddaja konferenčno dvorano, vedno znova sprašujejo, ali imajo lahko pred dvorano lasten katering. Ko prek Pirsa prejme to vprašanje, nanj odgovori in ga objavi na izkaznici podjetja. Tako je ta informacija na voljo vsem ostalim strankam. POMEMBNO: Odgovore na vprašanja lahko podajajo in odgovarjajo le verificirana podjetja.
V Pirsu lahko verificirani uporabnik ureja zakupljene objave iz aktivne pogodbe:
Stranke danes večino denarja porabijo v okolici doma ali službe in to na fizični lokaciji ponudnika. Cilj oglaševanja v Pirsu je, da stranke in ponudnike povežemo na učinkovit način – s klicem in obiskom. Te cilje tudi merimo s pomočjo statistik:ponujajo, pokličejo ali obiščejo. Poleg osnovnih podatkov lahko subjekti zakupijo dodatno oglaševanje v Pirsu. Prednosti oglaševanja so:
Potrebujejo izdelek ali storitev 40%
Planirajo aktivnost 27%
Planirajo nakup 22%
Želijo kontakt takoj 16%
Stranke iščejo lokalne ponudnike predvsem zato, ker potrebujejo določen izdelek ali storitev. Gre torej za zainteresirane stranke, za razliko od običajnega oglaševanja, kjer ciljamo predvsem nezainteresirane stranke. Če takšno oglaševanje vzbudi interes, pa veliko strank poišče informacije na spletu ali mobilnikih.
Iskanje doma 75%
Nekaj km od ponudnika 37%
Več kot nekaj km od ponudnika 37%
Nekaj 100-metrov stran 14%
Stranke večino denarja potrošijo v bližini doma ali službe. Zato na spletu in mobilnikih želijo najti najbližje ponudnike, izvedeti, kaj ponujajo, jih poklicati ali obiskati.
Cena 61%
Delovni čas 49%
Razpoložljivost izdelka/storitve 36%
Promocije, popusti ... 25%
Kontaktne informacije 24%
Pot do ponudnika 16%
Slike 15%
Stranke želijo izvedeti informacije o cenah, delovnem času, naslovu oz. kako do ponudnika, razpoložljivosti izdelkov/storitev in kontaktih (telefon). Zanimajo jih tudi mnenja ostalih strank in popusti.
Iskalniki 90%
Spletna stran ponudnika 40%
Imeniki, blogi, ... 33%
On-line zemljevide in navigacije 27%
Družbena omrežja 26%
Spletne strani s popusti 24%
Za iskanje lokalnih informacij stranke uporabljajo več virov, imenikov, aplikacij ... Največkar informacije poiščejo na iskalnikih, spletnih straneh ponudnikov, socialnih omrežjih, on-line zemljevidih, spletnih straneh s popusti, ocenami in mnenji. Med napravmi, na katerih iščejo lokalno, so vedno bolj priljubljene mobilne naprave (pametni telefoni in tablice).
iskanje lokalnih izdelkov in storitev 97%
lokalno iskanje vodi h klicu, obisku in nakupu 90%
Uporaba interneta dnevno 89%
Uporabniki mobilnih naprav iščejo lokalno 82%
Iskanje informacij na internetu 80%
Uporaba pametnih telefonov 77%
Nakup na lokaciji 56%
V Sloveniji je več kot 1,58 mio uporabnikov spleta. Uporabljajo ga za osebno rabo, kot je zabava, iskanje informacij in nakupovanje.
V Sloveniji dostop do spleta prek pametnih telefonov dohiteva dotop prek računalnikov (Vir: MOSS)
Stranke splet uporabljajo za iskanje informacij in nakup. Veliko strank se za nakup odloči na lokaciji ponudnika v svoji bližini.
Vrednost 37%
Cena 34%
Kakovost 29%
Bližina oz. lokacija 29%
Izkušnje s ponudnikom 27%
Razpoložljivost izdelkov/storitev 23%
Izbor ponudbe 22%
Priporočila 19%
Delovni čas 18%
Stranke pri odločanju za ponudnike tehtajo med vrednostjo oz. ceno in kakovostjo. Pri lokalnem iskanju pa na odločitev zelo vpliva tudi bližina ponudnikov in mnenja ostalih strank.
Enaki vpisi podjetja ali poslovalnic v različne digitalne platforme izboljšajo rangiranje v Googlu.
Preberi →Digitalni lokalni marketing je učinkovit način pridobivanja strank,oz. njihovih klicev in obiskov
Preberi →Stranke vedno več časa namenijo digitalnim in vedno manj tradicionalnim medijem.
Preberi →88% lokalnih iskanj se konča s klicem ali obiskom.
Preberi →Lokalni marketing pomeni biti najden tam, kjer stranke iščejo.
Preberi →Preverite, kako učinkovito in enostavno uptravljati s podatki poslovalnic v digitalnem svetu.
Preberi →na leto
Osnovni podatki
Dodatna telefonska številka
3x Dejavnosti, izdelki in storitve
Ključne besede (120 znakov)
Blagovne znamke, zastopstva (120 znakov)
Spletne povezave v omrežja
Logotip
Popusti
e-katalog
Oglasno sporočilo (120 znakov)
Predstavitev podjetja
Izpostavljeni prikazi
Trženjska orodja (1.000 kreditov)
na leto
Osnovni podatki
Dodatna telefonska številka
3x Dejavnosti, izdelki/storitve
1x Ključne besede (120 znakov)
1x Blagovne znamke, zastopstva (120 znakov)
Spletne povezave v omrežja
Logotip
Popusti
e-katalog
Oglasno sporočilo (120 znakov)
Predstavitev podjetja
Izpostavljeni prikazi
Trženjska orodja (4.000 kreditov)
na leto
Osnovni podatki
2x Dodatna telefonska številka
5x Dejavnosti, izdelki/storitve
2x Ključne besede (120 znakov)
1x Blagovne znamke, zastopstva (120 znakov)
Spletne povezave v omrežja
Logotip
1x Popusti
1x e-katalog
Oglasno sporočilo (120 znakov)
Predstavitev podjetja
Izpostavljeni prikazi
Trženjska orodja (8.000 kreditov)
na leto
Osnovni podatki
2x Dodatna telefonska številka
5x Dejavnosti, izdelki/storitve
2x Ključne besede (120 znakov)
1x Blagovne znamke, zastopstva (120 znakov)
Spletne povezave v omrežja
Logotip
1x Popusti
2x e-katalog
Oglasno sporočilo (120 znakov)
Predstavitev podjetja
250x Izpostavljeni prikazi
Trženjska orodja (10.000 kreditov)
na leto
Osnovni podatki
4x Dodatna telefonska številka
10x Dejavnosti, izdelki/storitve
2x Ključne besede (120 znakov)
1x Blagovne znamke, zastopstva (120 znakov)
Spletne povezave v omrežja
Logotip
1x Popusti
5x e-katalog
2x Oglasno sporočilo (120 znakov)
Predstavitev podjetja
500x Izpostavljeni prikazi
Trženjska orodja (20.000 kreditov)
na leto
Osnovni podatki
5x Dejavnosti, izdelki/storitve
3x Ključne besede
Blagovne znamke, zastopstva
Spletne povezave v omrežja
Logotip
3x Slike
Predstavitev podjetja
Modul objave
Modul ocene in mnenja
na leto
Osnovni podatki
5x Dejavnosti, izdelki/storitve
3x Ključne besede
Blagovne znamke, zastopstva
Spletne povezave v omrežja
Logotip
3x Slike
Predstavitev podjetja
Modul objave*
Modul ocene in mnenja **
Osnovni podatki
5x Dejavnosti, izdelki/storitve
3x Ključne besede
Blagovne znamke, zastopstva
Spletne povezave v omrežja
Logotip
3x Slike
Predstavitev podjetja
HTML koda za spletno stran*
Orodja na Pirsu so na voljo registriranim uporabnikom, ki imajo zakupljene kredite in sicer ...
Na voljo sta dve orodji ...
Krediti so na voljo po sistemu 1kredit = 1 izvoz subjekta alu 1 poslan email.
Izvoz podatkov izvozi ...
... v Excelovo datoteko. Pirs emailov ne izvaža. V ta namen lahko uporabite pošiljanje prek Pirsa.
E-pošto lahko pošljete subjektom na sledeči način ...
E-pošta bo poslana izbranim podjetjem, ki imajo e-naslov. Ne bo poslana podjetjem, ki so že na vaši stop listi oz. so se odjavila. Primer: najdenih 1.475 subjektov, 852 jih ima e-naslov od tega jih je 52 podvojenih in 100 odjavljenih. E-pošta bo poslana na 700 e-naslovov.
Obrazec za pošiljanje e-pošte
HTML kode in dodajanje priponke ni možno zaradi varnosti oz. možnosti prenašanja virusov. Če želite poslati priponko, jo naložite na strežnik - Google Drive, Dropbox in pošljite kot povezavo.
DODAJaNJE slik
V e-sporočilo lahko dodate več slik in sicer lahko dodate ...
V obeh primerih sliko skopirate (desni klik in izberete Kopiraj) in nato prilepite na mesto v e-sporočilu. POMEMBNO vse slike naj imajo enako širino - pripoiročamo 500 px
Pirs za dostavo e-pošte uporablja uporablja profesionalno orodje eGlasnik, namenjeno za pošiljanje e-pošte. To orodje skrbi za učinkovito dostavo e-sporočil (urejen SPF zapis in spreminjanje IP-jev, s katerimi skrbi za dober "sendscore"). Na SPAM filtre pa vpliva tudi sama vsebina e-sporočila ...
Med nezaželeno pošto se lahko znajdejo e-sporočila zaradi besednih zvez, ki hitro sprožijo spam filtre zaradi množičniih sporočil brez možnosti odjave, izjemno agresiveega marketinga, nelegalno pridobljenih prejemnikov ... Npr. v času epidemije korona virusa so zaradi dejanskega množičnega spama z temi vsebinami, lahko besedne zveze kot so "zaščitne maske" ipd. lahko sprožijo antispam filtre.
Pri pošiljanju e-pošte prek Pirsa je v vsakem emailu možnost odjave. S klikom na odjavo v e-sporočilu se prejemnik odjavi od prejemanja e-sporočil od uporabnika, ki je e-sporočilo poslal. Gre za stop listo, kateri uporabnik ne more pošiljati e-sporočil. Stop lista je sestavljena iz subjektov ...
Živimo v digitalni dobi mobilnih naprav oz. pametnih telefonov. To vpliva na to, kje in kako stranke danes iščejo. Ali ste vedeli, da ...
Brezplačno preverite, kje in kako vas stranke najdejo!
Analiza vpisov podjetjaČe potrebujete imenike v tujini, predlagamo, da v iskalnik Google vpišete "business directory" + državo (angleški naziv, za katero iščete imenik podjetij. Npr "business directory austria", "business directory croatia" ...
Založba Slovenska knjiga deluje že od leta 1989. Znanje, izkušnje in idejo, da bi zastopali vse manjše založbe in namesto njih opravljali prodajo in distribucijo, so lastniki prelili v založniško podjetje ter pričeli z izdajanjem knjig, svetovno uspešnih priročnikov, za kulturno zgodovino Slovencev pomembnih faksimilov, ljudskih pravljic ter morda najbolj znanega izdelka, Poslovnega informatorja Republike Slovenije (PIRS®), ki omogoča kar najhitrejšo pot od izdelka ali storitve do proizvajalca oz. prodajalca. Ustanovili smo knjižni klub PARTNER, da bi kupcem omogočili cenejše nakupe in dober izbor knjig več slovenskih založb. V ponudbo smo dodali tudi reprodukcije svetovno znanih slikarskih mojstrov vrhunske kvalitete.
Med prvimi smo izdali poslovni informator na disketah in le malo zatem tudi na cederomu ter internetu. Evropsko združenje založnikov imenikov in podatkovnih baz EADP je cederom Pirs 2000 nagradilo s posebnim priznanjem za kakovost in odličnost v kategoriji poslovnih imenikov v elektronski obliki. Pirs je leta 2004 postal zmagovalec med poslovnimi imeniki na cederomu ("Business-to-business off-line winner"), leta 2007 pa je prejel prestižno nagrado tega združenja kot najboljši spletni poslovni (B2B) oglaševalski imenik v Evropi. Pirs na internetu ponuja hiter brezplačen dostop do svežih podatkov o slovenskih podjetjih ter tako sledi tokovom informacijske družbe in potrebam gospodarstva.
Z razvojem trga je Slovenska knjiga, d.o.o. opustila založništvo in se posvetila izdajanju Pirsa. Poleg tega ponujamo tudi najem poslovnih prostorov.
Pirs je imenik podjetij in ostalih registriranih subjektov v Sloveniji, prejemnik 4 evropskih nagrad na področju poslovnih imenikov v letih 2000, 2004, 2007 in 2010). Njegovo poslanstvo je povezati podjetja z njihovimi strankami s pomočjo ...
Pirsa na internetu
Aplikacije Pirs
Pirs Razširjenega vpisa
Vsebuje vsa aktivna podjetja in subjekte v Sloveniji, razen tistih, ki so želela izbris iz Pirsa.
Podatki v Pirsu so pridobljeni iz javnih podatkovnih zbirk ali z osebnim preverjanjem prek zastopnikov Slovenske knjige. Pri obisku zastopnika odgovorna oseba v podjetju s podpisom potrdi točnost podatkov, navedenih v dokumentu. Založniku s tem dovoljuje, da podatke skupaj s statističnimi in drugimi javno dostopnimi podatki, vključno z osebnimi podatki, uporabi za objave v imenikih, za posredovanje obvestil, in da popisane osebne podatke v skladu z določili zakona o varovanju osebnih podatkov vodi v ustreznih podatkovnih zbirkah, potrebnih za izdajo imenikov (katalog naročnikov, katalog kupcev, ...). Prikaz osnovnih podatkov s popisnice je brezplačen. Naročnik je dolžan vse morebitne spremembe podatkov v pisni obliki sporočiti čim prej, založba pa se obvezuje, da bo upoštevala te spremembe, takoj ko bo to mogoče. Pridržuje pa si tudi pravico do redakcijskih pravopisnih in drugih popravkov ter uskladitve s tehničnimi elementi imenika. Za obveznosti iz naslova materialnih avtorskih pravic, povezanih z oddanimi likovnimi, grafičnimi in drugimi materiali, odgovarja naročnik, ki mora založniku dostaviti tudi podatke o avtorjih posameznih avtorskih del. Naročnik analogno prevzema tudi odgovornost za zaščito osebnih podatkov na osnovi določil 2. in 3. odstavka 10. člena ZVOP-1.
Zgornja določila se smiselno uporabljajo tudi za posredovanje podatkov podjetij prek interneta kot Vnos novega podjetja in Sprememba podatkov podjetja. Podatke subjekta lahko prek interneta spreminjajo samo registrirani uporabniki Pirsa, ki imajo pravice avtoriziranega urejanja oglasov in podatkov podjetja, za lkaterega so pridobili avtorizacijo.
Založnik upošteva reklamacije vsebin s strani naročnika, ki bodo prispele v pisni obliki na naslov založnika v 15 dneh po prikazu/objavi v Pirsu na internetu.
15. januarja 2012 je začel veljati nov Zakon o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1, Ur. list RS, št. 109/2012 ), ki je nadomestil prejšnjega (ZEKom, Ur. list RS, št. 13/2007). V zvezi z uporabo elektronskih naslovov je Slovenska knjiga v skladu s 109. členom ZEKom zbirala predhodna soglasja za pošiljanje elektronskih sporočil. Zato se v zvezi s tem soglasjem odslej smiselno uporabljajo določila 158. člena ZEKom-1, ki opredeljuje vse vsebine, ki se nanašajo na neželene komunikacije.Slovenska knjiga na področju poslovnih imenikov nastopa izključno kot ponudnik oglasnega prostora, na katerem oglaševalci predstavijo po lastni volji izbrane in oblikovane informacije.
Ključno pravno podlago za presojo dovoljenega in nedovoljenega na pošiljateljevi strani predstavljaa 4. določilo 158. člena Zakona o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1, Ur.l. RS, št. 109/2012) in določilo 6. člena (posebna obveznost zagotavljanja podatkov v zvezi s komercialnimi sporočili) Zakona o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT, Ur. l. RS, št. 61/2006, 45/2008 in 79/2009).
ZEKom-1 v 158. členu določa:
(1) Uporaba samodejnih klicnih in komunikacijskih sistemov za opravljanje klicev na naročnikovo telefonsko številko brez človekovega posredovanja (npr. klicni avtomati, SMS, MMS), telefaksov ali elektronske pošte za namene neposrednega trženja je dovoljena samo na podlagi naročnikovega ali uporabnikovega predhodnega soglasja.
(2) Ne glede na določbe prejšnjega odstavka lahko fizična ali pravna oseba, ki od kupca svojih izdelkov ali storitev pridobi njegov elektronski naslov za elektronsko pošto, ta naslov uporablja za neposredno trženje svojih podobnih izdelkov ali storitev pod pogojem, da kupcu ponuja jasno in izrecno možnost, da brezplačno in enostavno zavrne takšno uporabo svojega elektronskega naslova takrat, ko so ti podatki za stike pridobljeni in ob vsakem sporočilu v primeru, da kupec ni zavrnil takšne uporabe že na začetku.
(3) Uporaba drugačnih sredstev za neposredno trženje z uporabo elektronskih komunikacij (npr. govorni telefonski klici), kakor so določena v prejšnjih dveh odstavkih, je dovoljena le s soglasjem naročnika ali uporabnika. Zavrnitev soglasja mora biti za zadevnega naročnika ali uporabnika brezplačna.
(4) Prvi in tretji odstavek tega člena se uporabljata za naročnike, ki so fizične osebe.
(5) Prepovedano je pošiljanje elektronske pošte za namene neposrednega trženja v nasprotju z zakonom, ki ureja elektronsko poslovanje na trgu, tako, da se skrije ali prikrije identiteta pošiljatelja, v imenu katerega se sporočilo pošilja, in brez veljavnega naslova, na katerega lahko prejemnik pošlje zahtevo za prenehanje pošiljanja takih sporočil. Prav tako je prepovedano pošiljanje elektronske pošte za namene neposrednega trženja, ki vabi prejemnike, da obiščejo spletne strani, ki so v nasprotju s prej navedenim zakonom.
(6) Kadar se pošiljajo komercialna sporočila po elektronski pošti v nasprotju z določbami tega člena in gre hkrati tudi za nezaželeno elektronsko pošto v skladu z zakonom, ki ureja varstvo potrošnikov, se uporabijo določbe tega zakona. Določbe tega zakona se uporabljajo tudi, kadar se pošiljajo komercialna sporočila po elektronski pošti v nasprotju z določbami tega člena in gre hkrati tudi za nezaželeno elektronsko pošto v skladu z zakonom, ki ureja elektronsko poslovanje na trgu.
(7) Ne glede na morebitni postopek nadzora zaradi kršitev določb tega člena ima pravni interes za vložitev civilne tožbe oziroma začasne odredbe zoper kršitelja določb tega člena vsaka s kršitvijo oškodovana fizična ali pravna oseba, tudi izvajalec storitev, ki ščiti svoje poslovne interese in interese svojih strank.
Za elektronske naslove, so uporabniki Pirsa dolžni izrecno spoštovati določila 158. členom ZEKom-1 Slovenska knjiga zato s svoje strani poziva poslovne subjekte, vpisane v Pirs, da v smislu zakonodaje in dobre poslovne prakse uveljavijo ustrezne načine komuniciranja na področju direktnega trženja.Slovenska knjiga, d. o. o., ne odgovarja za morebitne kršitve Zakona o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1, Ur.l. RS, št. 109/2012) in Zakona o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT, Ur. l. RS, št. 61/2006, 45/2008 in 79/2009) s strani uporabnikov Pirsa ali tretjih oseb, do katerih bi prišlo prek uporabe v Pirsu objavljenih podatkov o elektronskih naslovih za elektronsko pošto v nasprotju z zakonskimi določili. Kršitve navedenih zakonov so kot prekrški sankcionirane z visokimi globami za pravne osebe, odgovorne osebe pravnih oseb, odgovorne osebe samostojnega podjetnika posameznika, kakor tudi za posameznike (Kazenske določbe ZEKom-1 in ZEPT).
Pozivamo uporabnike Pirsa, da dosledno spoštujejo določila citiranih zakonov.
Kljub izjemnim prizadevanjem, da bi bila program in baza podatkov brez napak, Slovenska knjiga, d.o.o, ne more prevzeti odgovornosti za neposredno ali posredno škodo, ki bi nastala z njuno uporabo. Še posebej pa založba ne nosi nobene pravne in moralne odgovornosti za morebitno škodo, ki bi nastala kot posledica uporabe napačnih, nepopolnih, dvoumnih ali drugače zavajajočih informacij, neposredno pridobljenih s popisom izvornih podatkov (ali njihovih kasnejših sprememb) pri subjektih, vpisanih v Pirsu, ali podatkov, povzetih po javno dostopnih uradnih zbirkah podatkov. Slovenska knjiga, d.o.o., v nobenem pogledu ne more prevzeti odgovornosti za nobeno informacijo na spletnih straneh, ki so dosegljive prek povezav iz Pirsa.Za osebna podatka >Ime in priimek odgovorne osebe<, ki sta objavljena med osnovnimi podatki podjetja, je pravico do uporabe v Pirsu s podpisom dovolila pristojna oseba v podjetju. Ta pravica zato ni v ničemer povezana in še manj okrnjena s splošnimi omejitvami, kakršne sicer veljajo za podatke, ki so v sklopu >Dodatni podatki podjetja iz javno dostopnih podatkovnih zbirk< povzeti iz uradnih podatkovnih zbirk in predstavljajo imena ustanoviteljev, zakonitih zastopnikov ali članov nadzornih odborov.
1. Naročnik bo ob plačilu v rubriko "sklic na številko" vpisal številko pogodbe oziroma podatke, ki so zapisani na izdanem računu. Vse cene so v evrih.
2. Slovenska knjiga se obvezuje, da bo naročnikove podatke objavila korektno, naročene izdelke pa dobavila v dogovorjenem roku.
3. Slovenska knjiga se obvezuje, da bo upoštevala upravičene reklamacije, ki bode prispele v pisni obliki na njen naslov v 15 (petnajstih) dneh po prevzemu izdelka oziroma objavi izdelanega oglasa.
4. Naročnik lahko odstopi od pogodbe v 7 (sedmih) dneh od podpisa pogodbe z pisnim obvestilom. V primeru morebitnega kasnejšega enostranskega odstopa naročnika od pogodbe je Slovenska knjiga upravičena zaračunati vse dejanske stroške, ki jih je imela s pripravo na izpolnitev obveznosti, v vsakem primeru pa najmanj 30 (trideset) odstotkov vrednosti naročila.
5. Dokler kupnina ni v celoti plačana, si Slovenska knjiga na dobavljenih izdelkih pridržuje lastninsko pravico.
6. Pogodba za določen čas:
• Veljavnost pogodbe za določen čas je 12 mesecev od dneva podpisa pogodbe
7. Pogodba za neodločen čas:
• Pogodba za neodločen čas velja do preklica pogodbe s pisnim obvestilom najkasneje en mesec pred iztekom 1-letnega obdobja objave
• Pri sklenjeni pogodbi za nedoločen čas se vsako leto pošlje račun za naročene izdelke in storitve po veljavnem aktualnem ceniku
8. Slovenska knjiga ne more prevzeti odgovornosti za neposredne ali posredne škode, ki bi nastale z uporabo bate podatkov, ki jih je založba pridobila s preverjanjem. Se posebej pa založba ne nosi nobene pravne ali moralne odgovornosti za morebitno škodo, ki bi nastala kot posledica uporabe napačnih, nepopolnih, dvoumnih ali drugače zavajajočih informacij, neposredne pridobljenih s preverjanjem izvornih podatkov (ali njihovimi kasnejšimi spremembami) pri subjektih, vpisanih v poslovnih imenikih. Za obveznosti iz naslova materialnih avtorskih pravic, povezanih z oddanimi likovnimi, grafičnimi in drugimi materiali, odgovarja naročnik, ki bo založniku dostavil tudi podatke o avtorjih posameznih avtorskih del.
9. Stranki bosta vse morebitno spore reševali sporazumno, v kolikor pa to ne bo mogoče, je za spore pristojno stvarno pristojno sodišče v Ljubljana.
Implementacija Splošne uredbe o varstvu osebnih podatkov (GDPR) prinaša nova, strožja pravila o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in pravila o prostem pretoku osebnih podatkov. Besedilo predloga novega ZVOP-T v celoti sledi pojmovnim opredelitvam. Tako kot doslej velja, da so varovani posamezniki:
- GDPR varuje temeljne pravice in svoboščine posameznikov ter zlasti njihovo pravico do varstva osebnih podatkov (l člen),
- predlog ZVOP-2, ki bo v kratkem sprejet v DZ po nujnem postopku, pa določa, da se s tem zakonom določajo pravice, obveznosti, upravičenja, načela, postopki in ukrepi, s katerimi se preprečujejo neustavni, nezakoniti ali neupravičeni posegi v zasebnost oziroma dostojanstvo oziroma druge temeljne pravici posameznika pri obdelavi osebnih podatkov, tako da se v skladu s spoštovanjem načela pravne varnosti varuje ali uresničuje pravico iz 1. člena zakona(3. člen).Subjekt varstva po GDPR in po ZVOP-2 je torej posameznik, predmet varstva pa njegova zasebnost (osebni podatki).Uveljavitev GDPR in novo besedilo ZVOP-2 glede komunikacije s podjetji ne prinašata nikakršnih sprememb glede na dosedanjo ureditev. Podjetje ni subjekt varstva po navedenih predpisih (ni posameznik v smislu GDPR in ZVOP-2. Še vedno torej velja, da je referenčna pravna podlaga ZEKom-1, ki določa pravila za uporabo e-pošte za namene neposrednega trženja samo za naročnike, ki so fizične osebe (4. odstavek 158. člena ZEKom-1).
Podobno velja glede nekaterih osebnih podatkov samostojnih podjetnikov posameznikov. Samostojni podjetnik je glede na veljavno statusno pravno ureditev gospodarskih subjektov, fizična oseba, ki na trgu samostojno opravlja pridobitno dejavnost. S.p. ni pravna oseba in tudi ni gospodarska družba, je pa nosilec gospodarskega podjema, imetnik podjetja in zato enakovreden gospodarski subjekt nasproti npr. gospodarskim družbam. Na podlagi povedanega lahko zaključimo, da samostojni podjetnik uživa varstvo po določbah ZVOP-I in specialnih zakonov s področja varstva osebnih podatkov samo, kadar nastopa kot fizična oseba v smislu posameznika po ZVOP-1, torej kot ne-gospodarski subjekt. Takšno stališče je zavzelo tudi Ustavno sodišče RS v odločbah it. U-I-84/03 in 3t. U-I-298/04. Posledično torej obdelavo podatkov ponudnika nočitev, ki svojo prakso opravlja kot s.p., ne bi pomenila obdelave varovanih osebnih podatkov. Seveda to velja Ie glede tistih podatkov, ki se nanašajo na njegov s.p. (torej ime, priimek, naslov opravljanja prakse, telefonska številka s.p. ipd.), ne pa tudi npr. datum rojstva ipd.
Pooblaščenec pri tem pojasnjuje, da se v skladu z določbo drugega odstavka 74. člena Zakona o gospodarskih družbah (Ur. l. RE .fr. 65/09 uradno prečiščeno besedilo, v nadaljevanju ZGD-1) v Poslovni register Slovenije vpisujejo med drugim tudi podatki o podjetniku, in sicer njegovo ime in priimek, EMŠO, prebivališče, davčno številko ter navedbo dejavnosti, ki jih bo podjetnik opravljal. ZGD-1 pa ne opredeljuje, kateri od navedenih podatkov se objavijo oz.-so javni. Zakon o Poslovnem registru Slovenije (Ur. t. RS, .fr. 49/06, u nadaljevanju ZPRS-1) v prvem odstavku 8. člena določa, da upravljavec registra (AJPES) za vodenje in vzdrževanje poslovnega registra ter za zagotavljanje varnosti pravnega prometa obdeluje o ustanoviteljih posamezne enote poslovnega registra osebno ime oziroma firmo, sedež in naslov oziroma naslov stalnega ali začasnega prebivališča, EMŠO ali matično številko ter davčno številko, telefon, telefaks, elektronski naslov in naslov spletne strani. V osmi alineji 2. člena ZPRS-I določa, da so javni podatki poslovnega registra vsi podatki o enotah poslovnega registra, razen podatkov, ki so s posebnim zakonom določeni kot osebni podatki. Davčna številka in naslov prebivališča fizične osebe, ki sta hkrati davčna številka in sedež poslovnega subjekta, z vpisom tega poslovnega subjekta v poslovni register postaneta javna podatka. Glede na navedene določbe so torej podatki, ki so javno objavljeni v Poslovnem registru oz. na spletnih straneh AJPES, nedvomno podatki o podjetniku, kot enoti poslovnega registra. Zato pooblaščenec meni, da si ti podatki, kadar so črpani neposredno iz Poslovnega registra oz. spletnih strani AJPES, ne štejejo za njegove osebne podatke. Gre namreč za podatke, s katerimi podjetnik nastopa na trgu kot poslovni subjekt.
PIŠKOTKI
Za pravilno delovanje tega spletišča se včasih na vašo napravo naložijo majhne podatkovne datoteke, imenovane piškotki.
KAJ SO PIŠKOTKI?
Piškotek je majhna besedilna datoteka, ki jo spletišče ob vašem obisku shrani na vašem računalniku ali mobilni napravi. Spletišču omogoča, da si za določeno časovno obdobje zapomni vaša dejanja in prednostne nastavitve (kot so uporabniško ime ali geslo, jezik, velikost črk in druge nastavitve), zato jih pri obisku spletišča ali brskanju po straneh ni treba vedno znova vpisovati.
KAKO UPORABLJAMO PIŠKOTKE?
Številne naše strani uporabljajo piškotke, ki si zapomnijo: vaše nastavitve, denimo barvne nastavitve ali velikost pisave,če ste že odgovorili na anketno vprašanje v pojavnem oknu o tem, ali ste zadovoljni z vsebino spletišča (torej se vprašanje ne bo znova pojavilo),če soglašate (ali ne) z uporabo piškotkov na tem spletišču. Tudi nekateri videoposnetki na naših straneh uporabljajo piškotke zaradi zbiranja anonimnih statističnih podatkov o tem, kako ste prišli na naše spletišče in katere videoposnetke ste si ogledali.Omogočanje piškotkov ni nujno potrebno za delovanje spletišča, vendar pripomorejo k učinkovitejšemu brskanju. Piškotke lahko izbrišete ali blokirate, vendar potem nekateri elementi spletne strani morebiti ne bodo več delovali, kot je bilo predvideno.Informacije, ki jih zbiramo s piškoti, se ne uporabljajo za ugotavljanje istovetnosti uporabnika in podatki o brskalnih navadah so v celoti pod našim nadzorom. Ti piškotki se ne uporabljajo za druge namene, razen tistih, ki so tukaj navedeni.
NADZOR NAD PIŠKOTKI
Če želite, lahko ohranite nadzor nad piškotki in/ali jih zbrišete,. Izbrišete lahko vse piškotke, ki so že na vašem računalniku, tudi večino brskalnikov lahko nastavite tako, da preprečijo njihovo namestitev. V tem primeru boste morda morali ročno vnesti nekatere nastavitve vsakič, ko boste obiskali spletišče, nekatere storitve in funkcionalnosti pa mogoče ne bodo delovale.
ONEMOGOČANJE, OMOGOČANJE IN BRISANJE PIŠKOTKOV
Če želite piškotke omejiti ali blokirati, to storite v nastavitvah brskalnika. Če naj spletna mesta sploh ne shranjujejo piškotkov v vaš računalnik, lahko prilagodite nastavitve brskalnika tako, da vas bo pred shranitvijo vsakega piškotka opozoril. Nastavitve lahko prilagodite tudi tako, da bo brskalnik zavračal vse piškotke ali samo piškotke tretjih oseb. Katerikoli piškotek, ki je že shranjen v računalniku, lahko izbrišete. Načini prilagoditve nastavitev se razlikujejo po brskalnikih in računalnikih.
Slovenska knjiga, d.o.o., Stegne 3, 1000 Ljubljana
Imate vprašanje? Pišite nam na info@pirs.si ali nas pokličite na 01 500 51 72.