Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

Kako do strank s pomočjo SoLoMo pristopa?

SoLoMo (social, local in mobile) pristop je ključen za digitalni marketing.

SoLoMo združuje 3 ključne komponente za učinkovit digitalni marketing.

Ljudje smo družabna bitja. Radi se srečujemo in izmenjujemo mnenja. To počnemo osebno ali pa tudi prek družbenih omrežij. Njihova priljubljenost je v zadnjih letih skokovito zrasla. Med njimi so največja Facebook, Linkedin, Twitter ... Ker imajo vewliko uporabnikov, jih podjetja izkoriščajo za komuniciranje s strankami.

Lokalno iskanje postaja vodilni način iskanja. Gre za iskanje, ki je vezano na lokacijo, kjer se nahajamo. Mobilne naprave omogočajo prav to. Vedno jih imamo pri sebi in hitro lahko najdemo ponudnikev bližini. Zanima nas, kaj ponujajo, kje se nahajajo in kaj o njih pravijo drugi. Vse te informacije pa lahko najdemo na spletu, aplikacijah, imenikih, družbenih omrežjih in navigacijah. 

Stranke se družijo na omrežjih, uporabljajo mobilne naprave in iščejo lokalno (social, local in mobile).

Družbena omrežja, mobilne naprave in lokalno iskanje so priložnost za lokalna podjetja.

Stranke so se spremenile. temu se je potrebno prilagoditi. Če uporabimo prispodobo, potrebno je vstopiti na SoLoMo vlak (social, local, mobile) in to čim prej. Na njem je namreč vedno več strank. Gre za tiste, ki uporabljajo mobilne naprave, iščejo lokalne informacije in se družijo v omrežjih. Če jim podjetje ne sledi, jih izgublja.

Do strank pridete tako, da vas najdejo kjerkoli in kadarkoli vas potrebujejo.

Raziskave so pokazale, da stranke za iskanje uporabljajo več virov informacij naenkrat. Iskanje se ne začne vedno samo na iskalnikih. Uporabljajo aplikacije, on-line imenike, spletne strani ... Lahko bi rekli, da "cikcakajo" med napravami, platformami ter "online" in "offline" iskanjem. Zato je neizogibno za ponudnike, da jih najdejo na čim več platformah z enakimi informacijami kot je naziv, naslov in telefon (NAP konsistentnost). Z "Razširjenim vpisom" boste hitro in enostavno vpisali podjetje v 20 platform naenkrat.

Pametni telefoni so med Slovenci izredno priljubljeni. Dostopanje do spleta in družbenih omrežij prek  mobilne naprave je trend, ki gre z roko v roki s širitvijo uporabe pametnih telefonov.

Pametni telefoni med Slovenci izredno priljubljeni →

97 % uporabnikov spleta išče lokalne storitve in izdelke.

Nearly All Consumers (97%) Now Use Online Media to Shop Locally, BIA/Kelsey →

V Sloveniji je več kot 1,4 mio uporabnikov spleta.

spletna populacija, MOSS  →

4 od 5 strank uporablja iskalnike za iskanje lokalnih informacij o ponudnikih (delovni čas, naslov, telefon, pot do podjetja ...).

Understanding Consumers’ Local Search Behavior, Google, Ipsos mediaCT in Purchased® →

Stranke se zanašajo na splet, ko iščejo lokalne informacije. Kar 77% uporabnikov pametnih telefonov pri lokalnem iskanju kontaktira podjetje.

14 Great Stats for convincing SMBs to invest in local search, www.brightlocal.com →

Več kot 50 % iskanj na Googlu se zgodi na mobilnih napravah.

More Than Half Of Google’s Searches Happen On Mobile →

Stranke uporabljajo splet in mobilne naprave, ko želijo kaj izvedeti, želijo kam iti, želijo kupiti ali pa kaj narediti. V teh ključnih trenutkih se lahko povežete z njimi.

4 MICRO MOmEnTS, google →

Mobilne naprave omogočajo lokalno iskanje, ki pripelje več strank na fizično lokacijo podjetja. 

78 Percent Of Local-Mobile Searches Result In Offline Purchases →

42% uporabnikov mobilnih naprav, ki išče lokalno, se nagiba k nakupu prej kot v 1 uri.

42 PER CENT OF MOBILE SEARCHERS LOOKING TO BUY WITHIN THE HOUR →

Digitalni marketing je učinkovitejši od tradicionalnega oglaševanja.

Slovenska podjetja (še) ne verjamejo digitalnemu marketingu. Strah jih je, da bodo zapravili denar za nekaj, v kar nimajo zaupanja. Splet vidijo kot neotipljiv svet, ki se nenehno spreminja. Če se ga lotevajo sami, pa je prezapleteno in jim jemlje dragoceni čas. Zato se zanašajo zgolj na tradicionalne načine oglaševanja. S tem ni nič narobe, če imajo od tega koristi. 

Tehnologija pa vedno bolj spreminja vaše stranke. Za iskanje in informacije uporabljajo iskalnike, aplikacije, družbena omrežja, navigacije ...  Poskrbeli bomo, da vas bodo našli, vi pa se boste posvetili poslu. 

Pošljite nam povpraševanje in pomagali vam bomo na splet in mobilnike s 3 učinkovitimi rešitvami: 

  1. PREDSTAVITEV V PIRSU →

  2. RAZŠIRJEN VPIS →

  3. IZDELAVA ODZIVNE SPLETNE STRANI →

Digitalni marketing zajema trženje izdelkov in storitev s pomočjo digitalnih kanalov kot so splet, mobilniki, iskalniki, družbena omrežja, aplikacije, imeniki ...

Pišite nam

Preberite tudi

SPLET

Ali res potrebujemo digitalni marketing?

PREBERI →
OMREŽJA, GEO-MARKETING

VPLIV DRUŽBENIH OMREŽIJ NA (LOKALNA) PODJETJA

PREBERI →
SPLET, APLIKACIJE, GEO-MARKETING

kORISTI razširjenega VPISA za (lokalna) podjetja

PREBERI →