Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

Vpliv "on-line" ocen na (lokalna) podjetja

Stranke bolj kot oglaševanju verjamejo, kaj pravijo drugi. 

"On-line ocene" so digitalni način širjenja glasu od ust do ust.

Ocene in mnenja strank vedno bolj pridobivajo na pomembnosti. Gre namreč za to, da stranke vedno manj verjamejo oglaševanju in veliko bolj mnenjem ostalih strank. Družbena omrežja, ki omogočajo izmenjavo informacij med strankami, so zato odličen pripomoček za nakupne odločitve. Zato morajo biti reference strank tudi sestavni del vaše spletne strani. Pa ne samo to. Vedno bolj postajajo pomembne ocene in mnenja na ostalih straneh kot je Facebook, Foursquare ...

S pojavom spleta , družbenih omrežij in mobilnih naprav smo prešli v dobo, ko je moč informacij na strankah. Vsakodnevno si jih izmenjujejo, delijo, komentirajo in ocenjujejo. Včasih so ljudje šririli glas od ust do ust, danes pa to počnejo prek spleta. Temu dejstvu se nobeno podjetje ne more izogniti. 

Ocene in mnenja strank vplivajo tudi na uvrščanje na iskalnikih. Včasih so na rangiranje imele velik vpliv ključne besede, danes pa ima na to vplivajo ocene strank in vsebina. Oba segmenta lahko enostavno upravljate s pomočjo razširjenega vpisa.

Stranke verjamejo “on-line” ocenam bolj kot oglaševanju.

Upravljanje z "on-line" mnenji je ključno.

Ugled in prepoznavnost je za mnoga podjetja ključnega pomena. S pomočjo priporočil dobivajo najboljše stranke. Pred nastankom spleta se je ta glas širil od ust do ust. Danes pa se širi prek spleta. Stranka lahko izrazi pohvalo ali grajo, kar vidijo vsi. Samo nekaj negativnih mnenj lahko močno vpliva na stranke. Zato je pomembno, da se negativna mnenja odzovete in jih razrešite.

Slabe ocene in mnenja so posledica negativnih izkušenj s ponudnikom. Vse skupaj pa se lahko začne že pri odzivnosti ponudnika, ko stranka pokliče. Kar 74% strank odide h konkurenci zaradi slabe izkušnje pri telefonskem klicu. To izkušnjo pa mnogi delijo skozi negativne ocene na spletu in mobilnikih. Zato je odzivnost nanje zelo pomembna za vsakega ponudnika. Stranke pričakujejo dobre in slabe ocene. Pri slednjih je zanje pomembno, da jih je ponudnik razrešil

Ocene in mnenja se lahko pojavljajo na spletnih straneh, družbenih omrežjih in blogih. Imajo velik vpliv na vaše potencialne stranke. Vedno več jih bere ocene in ocenjuje ponudnike. S tem so stranke pridobile veliko moč, s katero morajo ponudniku upravljati.

Kako upravljati z mnenji in ocenami?

  • pozovite stranke, da podajo ocene in mnenja

  • odzovite se na negativne ocene in jih razrešite

  • komunicirajte s strankami

Pri negativnih "on-line" mnenjih je najpomembneje, da se nanje odzovete in jih razrešite.

Najpomembnejša družbena omrežja z mnenji in ocenami

Facebook

Facebook je najbolj znano družbeno (socialno omrežje) na svetu. V Sloveniji ima 850.000 uporabnikov.

Foursquare

Foursquare je lokalni iskalnik na spletu in mobilnikih. Namenjen je iskanju in ocenjevanju restavracij, gostiln, trgovin ...

Google My Business

Vpis v Google My Business postavi podjetje na Googlove produkte.

Mnenja ocen imajo 8,4 % vpliva na rangiranje lokalnih podjetij v iskalnikih (SEO).

The 2015 Local Search Ranking Factors →

88% strank ocenjuje lokalno podjetje na podlagi on-line ocen in mnenj.

The importance of user reviews for local SEO →

Pametni telefoni so med Slovenci izredno priljubljeni. Dostopanje do spleta in družbenih omrežij prek  mobilne naprave je trend, ki gre z roko v roki s širitvijo uporabe pametnih telefonov.

Pametni telefoni med Slovenci izredno priljubljeni →

97 % uporabnikov spleta išče lokalne storitve in izdelke.

Nearly All Consumers (97%) Now Use Online Media to Shop Locally, BIA/Kelsey →

V Sloveniji je več kot 1,4 mio uporabnikov spleta.

spletna populacija, MOSS  →

4 od 5 strank uporablja iskalnike za iskanje lokalnih informacij o ponudnikih (delovni čas, naslov, telefon, pot do podjetja ...).

Understanding Consumers’ Local Search Behavior, Google, Ipsos mediaCT in Purchased® →

Stranke se zanašajo na splet, ko iščejo lokalne informacije. Kar 77% uporabnikov pametnih telefonov pri lokalnem iskanju kontaktira podjetje.

14 Great Stats for convincing SMBs to invest in local search, www.brightlocal.com →

Več kot 50 % iskanj na Googlu se zgodi na mobilnih napravah.

More Than Half Of Google’s Searches Happen On Mobile →

Stranke uporabljajo splet in mobilne naprave, ko želijo kaj izvedeti, želijo kam iti, želijo kupiti ali pa kaj narediti. V teh ključnih trenutkih se lahko povežete z njimi.

4 MICRO MOmEnTS, google →

Mobilne naprave omogočajo lokalno iskanje, ki pripelje več strank na fizično lokacijo podjetja. 

78 Percent Of Local-Mobile Searches Result In Offline Purchases →

Upravljajte z mnenji in ocenami na enem mestu.

Mnenja in ocene strank se pojavljajo na Facebooku, Foursquareu in Googlu. Njihov vpliv je velik:

  • on-line ocene so digitalna reklama od ust do ust

  • on-line ocene pozitivno vplivajo na rangiranje v iskalnikih (SEO)

  • on-line ocene vplivajo na kredibilnost ponudnika

  • on-line ocene je lahko pridobiti

  • stranke želijo in verjamejo ocenam in mnenjem

"Razširjen vpis+" vsebuje orodje, s katerim upravljate z mnenji in ocenami na enem mestu. Pošljite nam povpraševanje.

  1. RAZŠIRJEN VPIS →

  2. PREDSTAVITEV V PIRSU →

  3. IZDELAVA ODZIVNE SPLETNE STRANI →

Moč "on-line" mnenj in ocen narašča.

Pišite nam

Preberite tudi

OMREŽJA, GEO-MARKETING

VPLIV DRUŽBENIH OMREŽIJ NA (LOKALNA) PODJETJA

PREBERI →
SPLET, APLIKACIJE, GEO-MARKETING

kORISTI razširjenega VPISA za (lokalna) podjetja

PREBERI →
SPLET, MOBILNIKI, APLIKACIJE

KAKO DO STRANK S POMOČJO "SOLOMO" PRISTOPA?

PREBERI →