Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

Ključne prednosti odzivne spletne strani.

Odzivna spletna stran vas bo povezala s strankami na vseh zaslonih.

Odzivna spletna stran je poslovalnica podjetja  na spletu in mobilnikih.

V Sloveniji je 1,4 mio uporabnikov spleta, Pametni telefoni so med Slovenci izredno priljubljeni. Stranke se vedno bolj zanašajo na splet in mobilnike pri iskanju lokalnih podjetij. Kar tri četrtine slovenskih gospodinjstev ima dostop do spleta. Prav tako narašča uporaba spleta med starejšimi. Uporabniki spleta v Sloveniji si pri nakupnih odločitvah vedno bolj pomagajo s spletom in mobilniki.

Današnje stranke so drugačne oz. so se spremenile. Za iskanje uporabljajo mobilne naprave in pričakujejo informacije takoj. Kar 78% jih na ta način najde ponudnike, za katere niso vedeli, da obstajajo. Pričakujejo, da bodo našli lokalne ponudnike, njihov delovni čas, telefonsko številko in kje se nahajajo. Če najdejo ponudnika, katerega stran se ne prilagaja zaslonu ali nalaga predolgo, bodo hitro odnehali. Zato danes ni več dovolj imeti spletno stran. Ta se mora prilagajati mobilnim napravam, kontaktne informacije morajo biti vidne, delovni čas izpostavljen in naslov viden.

40% slovenske spletne populacije dostopa na splet prek mobilnih naprav.

Pomanjkanja znanj, časa in denarja so vzroki, zakaj slovenska podjetja ne izkoriščajo spleta in mobilnikov.

Slovenija zaostaja za marsikatero državo, ko govorimo o spletnih straneh lokalnih podjetij. Manj kot 25% slovenskih podjetij ima spletno stran, kaj šele da bi bila odzivna oz. prilagojena zaslonom na mobilnih napravah. Stranke v Sloveniji pa vedno bolj uporabljajo splet in mobilnike, ko iščejo (lokalne) informacije. 

Podjetje brez spletne strani izgublja zainteresirane stranke, potencialne in obstoječe. Stranke pa danes iščejo kjerkoli in kadarkoli ter na različnih napravah, ker veliko lažje najdejo informacije takrat, ko jih potrebujejo. Pokličejo, obiščejo in kupijo pa od podjetja, ki ga najdejo.

Prihodnost iskanja je v mobilnih napravah. Če spletna stran ni prilagojena mobilnim napravam, otežuje iskanje in prikazovanje. To pa je že lahko dovolj, da stranka odide h konkurenci. Zato prilagodljivost spletne strani ni samo "modna muha". Gre za to, da z njo omogočite strankam, da vas najdejo in izboljšate njihovo uporabniško izkušnjo. 

Izdelava odzivne spletne strani je gradnja poslovalnice na spletu in mobilnikih.

Spletna stran je namenjena strankam.

Pri izdelavi spleten strani se pojavlja veliko napak. Ena izmed največjih je ta, da ponudniki naredijo stran zase, ne za stranke. Zato je njim všeč, strankam pa ne. 

Stranke si na spletni strani želijo hitro najti informacije, ki jih potrebujejo.

Izdelava spletne strani je proces sodelovanja med ponudnikom in izdelovalcem. Ponudnik poda svoje želje, izdelovalec pa jih združi z znanji. Za spletno stran je najpomembnejše:

  • enostavna navigacija 

  • hitrost delovanja (dolgo nalaganje odžene stranke)

  • vidni kontakti (telefon, naslov, email, kontaktni obrazec)

  • prilagajanje vsem zaslonom (odzivna spletna stran)

  • enostavnost (preglednost, manj je več ...)

  • slike in video (ljudje raje gledamo kot beremo)

  • optimizacija SEO (za dobro uvrščanje na iskalnik je potrebna vsebina, ključne besede, prilagodljivost mobilnim napravam, NAP konsistentnost ...)

  • je v prvi vrsti narejena za uporabnike in ne za ponudnike

Pametni telefoni so med Slovenci izredno priljubljeni. Dostopanje do spleta in družbenih omrežij prek  mobilne naprave je trend, ki gre z roko v roki s širitvijo uporabe pametnih telefonov.

Pametni telefoni med Slovenci izredno priljubljeni →

97 % uporabnikov spleta išče lokalne storitve in izdelke.

Nearly All Consumers (97%) Now Use Online Media to Shop Locally, BIA/Kelsey →

V Sloveniji je več kot 1,4 mio uporabnikov spleta.

spletna populacija, MOSS  →

4 od 5 strank uporablja iskalnike za iskanje lokalnih informacij o ponudnikih (delovni čas, naslov, telefon, pot do podjetja ...).

Understanding Consumers’ Local Search Behavior, Google, Ipsos mediaCT in Purchased® →

Stranke se zanašajo na splet, ko iščejo lokalne informacije. Kar 77% uporabnikov pametnih telefonov pri lokalnem iskanju kontaktira podjetje.

14 Great Stats for convincing SMBs to invest in local search, www.brightlocal.com →

Več kot 50 % iskanj na Googlu se zgodi na mobilnih napravah.

More Than Half Of Google’s Searches Happen On Mobile →

Stranke uporabljajo splet in mobilne naprave, ko želijo kaj izvedeti, želijo kam iti, želijo kupiti ali pa kaj narediti. V teh ključnih trenutkih se lahko povežete z njimi.

4 MICRO MOmEnTS, google →

Mobilne naprave omogočajo lokalno iskanje, ki pripelje več strank na fizično lokacijo podjetja. 

78 Percent Of Local-Mobile Searches Result In Offline Purchases →

Odzivna spletna stran se prilagaja mobilnim napravam.

V Sloveniji že 40% spletne populacije dostopa na splet prek mobilnih naprav. Ta priljubljenost je posledica tega, da lahko informacije najdemo takoj, kjerkoli in kadarkoli. Zato ima izdelava odzivne spletne strani veliko prednosti:

  • prilagajanje mobilnim napravam oz. zaslonom

  • boljša uporabniška izkušnja za stranke

  • pozitivno vpliva na rangiranje v iskalnikih

  • priporoča jo Google

  • povečuje zaupanje v podjetje

Pošljite nam povpraševanje in pomagali vam bomo na splet in mobilnike s 3 učinkovitimi rešitvami: 

  1. IZDELAVA ODZIVNE SPLETNE STRANI →

  2. RAZŠIRJEN VPIS →

  3. PREDSTAVITEV V PIRSU →

Izdelava spletne strani je temelj digitalnega marketinga. Drugi korak je, da stranke pripeljete nanjo.

Pišite nam

Preberite tudi

SPLET

Ali res potrebujemo digitalni marketing?

PREBERI →
INFOGRAFIKA

INFOGRAFIKA "KAko DANES STRANKE IŠČEJO?"

PREBERI →
SPLET, MOBILNIKI, APLIKACIJE

Kako do strank s pomočjo "solomo" pristopa?

PREBERI →